تبليغ
العنوان
حسام حسن: «لو خسرنا أمام نيوزيلندا والشعب المصري زعل كان هيحصلي حاجة»
الاسم
*
البريد الالكترونى
*
الهاتف
*
السبب
*
خطأ في التنسيق
يحتوي على صور غير لائقة
محتوى للبالغين
خبر غير صحيح
منقول طبق الاصل من موقعى
رساله